woensdag 28 maart 2012

Paasslinger 1

Vanmiddag lekker in het zonnetje creatief bezig geweest. Ik heb eigenlijk heel weinig paasversiering en vond dat ik daar wat verandering in moest brengen.
Nu zag ik bij madebymaris Made by Maris echt een hele leuke paasslinger. Zij had het patroon besteld bij huisvolkleur Echt zo ontzettend leuk, dus ik heb het patroon ook besteld. Ik hoop dat ik die morgen binnen krijg, zodat ik ook die nog kan maken voor Pasen en dus ook een huis-vol-kleur ga krijgen.

Om alvast iets van Pasen binnen te hebben, heb ik de volgende paasslinger gemaakt. Het patroontje ben ik ook ergens tegengekomen, maar ik weet niet meer waar.


Deze hangt in ieder geval al gezellig voor de ruit in de keuken, maar das nog wel erg kaal, dus ik hoop dat ik snel de andere slinger erbij kan hangen!

TOT BLOGS!

3 opmerkingen: