zondag 11 maart 2012

Nog een sleutelhanger...

Beetje saai misschien, maar ze zijn zo leuk om te maken.
Mijn dochter wilde nog graag een sleutelhanger, maar dan voor haar huisdeursleutel. Wel wilde ze graag iets anders dan het uiltje, zodat ze, als ze beide sleutelbossen in haar tas heeft, makkelijk kan onderscheiden welke sleutelbos ze moet hebben.

Pff... maar wat...

Ik ben eens gaan googlen en vond echt hele leuke. Maar.... Ik wilde wel een HEEL erg leuke.
Die kwam ik tegen... Hamtaro, een hamster

Ik zal het uitleggen. Mijn dochter heeft "hamster" wangen. Tenminste, ze stop regelmatig haar eten in haar wangen, zodat ze kan praten. Dus roepen wij altijd "HAMSTEREN!"

De keuze welke ik dus zou maken voor haar huisdeursleutel was dus gemaakt en dit is ze geworden...


Het origineel had geen strikje, want Hamtaro is een jongen, maar omdat ik hem voor mijn dochter maakte, heb ik er een strikje opgemaakt. Verder lijkt het net of ze maar 1 oogje heeft, maar door het bruin van de vlek en het zwarte oogje valt deze een beetje weg op de foto. Maar in het echt is hij goed te zien hoor!

Vind het een dotje geworden als zeg ik hetzelf!

TOT BLOGS!

1 opmerking:

  1. Wat een schatje!!!!! Je mag trots zijn op het resultaat! Leuk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen