woensdag 28 maart 2012

Bezig dagje

Bezig dagje vandaag...

Vanmorgen eerst naar de orthodontist geweest en volgens hem gaat hij goed... Dat moet ik dan maar geloven, maar begin het aardig beu te worden. Ben nu bijna 2 jaar onderweg en nog steeds spleten...

Daarna hebben we onze jongste zoon aangemoedigd bij de sponsorloop. In 10 minuten tijd heeft hij 10 rondjes van 250m gelopen, dus hij was helemaal blij. Had namelijk maar verwacht dat hij er 8 zou halen. Jammer genoeg was ik mijn fototoestel vergeten, dus heb ik dit jaar geen foto's van mijn mannetje dat zich super inzet.

Toen stond een ritje naar de speelgoedwinkel op het programma, want ik moest nog even het kado wat hij krijgt van mijn ouders ophalen. Weet nu al dat hij er superblij mee zal zijn. Het is namelijk


Hij had van ons geld gekregen voor zijn verjaardag (wilde hij graag) en na lang twijfelen heeft hij daar het volgende voor gekocht


Jullie zien wel dat hij helemaal into the Ninjago is...

Verder vanmiddag lekker in het zonnetje creatief bezig geweest voor Pasen. Maar dat laat ik even zien in een volgende blog.

TOT BLOGS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten