zondag 26 februari 2012

Weer zin om creatief bezig te zijn

Door Mamanon ben ik eigenlijk aan het bloggen geslagen. Haar ken ik via een andere site en we hebben elkaar wel eens geholpen met wat patronen.

De afgelopen maanden had ik helemaal geen zin meer om creatief bezig te zijn, maar sinds ik hier blog, begint het weer te kriebelen.

Naaimachine en lockmachine vandaag maar eens op tafel gezet. Mijn kruik was kapot (inhoud van die kleine zaadjes) en daar moest toch wel even een nieuwe zak voor gemaakt worden. Die heb ik even in elkaar gezet en gelijk wat lapjes vilt naar beneden gehaald om een boekenlegger te maken.

Hoop dat ik die morgen kan laten zien hier! Het idee heb ik trouwens gewoon van internet afgeplukt, dus niet helemaal mijn eigen idee...

TOT BLOGS!

4 opmerkingen:

  1. Goed van jou! Een creatief begin is het halve werk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mim, ben heerlijk creatief geweest, maar heb nog geen foto's gemaakt. Doe ik morgen hoor! Zelf vind ik ze erg leuk geworden.

    Heerlijk om weer mijn creativiteit een beetje terug te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk :)

    Hier gaat dat soms ook een beetje op en af, hoor. Momenteel weer weinig tijd ervoor, al zou ik er wel zin in hebben ;)

    Ben benieuwd naar je creaties!

    Ohja en volgens Mamanon zat jij ook op datzelfde forum als waar ik Mamanon weer van ken. Dus wellicht kennen wij elkaar ook wel. Ben nu weinig meer daar te vinden. Sinds het vernieuwd is vind ik het niet meer zo leuk en vaak te rustig daar.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi KnutselMar,

    Fijn dat ik niet de enige ben, waarbij het creatief zijn op en neer gaat.
    Heb een foto gezet hoor, van mijn creaties! Steld niet zoveel voor hoor, meer omdat ik het handig vind heb ik ze gemaakt.

    O, dat zou goed kunnen hoor. Ik kom daar ook bijna niet meer sinds het veranderd is. Kan me er helemaal niet meer thuis voelen.

    BeantwoordenVerwijderen