woensdag 22 februari 2012

Babyborn en ChouChou kleding

Mijn dochter was haar babyborn poppen ontgroeid, maar ik kon ze niet wegdoen. Om ervoor te zorgen dat ze wat verschillende kleding hadden, ben ik toen weer achter mijn naaimachine gaan zitten en heb ik de kleine ROOS-patroontjes aangeschaft.
Erg verslavend om te doen, maarja... als je dochter niet meer met haar poppen speelt, worden ze op een gegeven moment op zolder neergelegd en wordt er door niemand meer naar gekeken (of er moet toevallig een vriendinnetje van mijn jongste komen spelen, dan komen ze weer tevoorschijn en vinden ze het geweldig dat er zoveel kleding is)

Hier een paar van mijn creaties voor de Babyborn en ChouChou.


Pyjama met sloffen en slaapmuts, voor ChouChou
Carnavals outfit voor de Babyborn


2 setjes voor de BabyBorn


Ook poppen worden natuurlijk zindelijk...
Dus een stoffen luier en onderbroekjes voor de BabyBorn



Wintersetje voor de ChouChou








Een zomerssetje voor de BabyBorn



Het mooiste jurkje wat ik gemaakt heb, is toch wel een bruidsmeisjesjurkje. Een vriendin ging trouwen en had haar nichtje van 6 gevraagd of zij bruidsmeisje wilde zijn. Dat wilde ze wel. Ze wist ook gelijk wat ze wilde, dus dat was makkelijk. Dus stof gehaald en andere benodigdheden en aan de gang.
Toen ik klaar was, hoorde ik toevallig dat het nichtje een BabyBorn had, die overal mee naartoe moest. Dus ging ik ervan uit dat ze die ook bij zou hebben op de bruiloft. En ik had nog een klein beetje stof over...
Een patroontje van ROOS deed wonderen...



Dit was het jurkje voor het bruidsmeisje.
Op de rug een grote strik

En dit het bijpassende jurkje voor haar Babyborn.
Ze was er dolgelukkig mee en onafscheidelijk, de
hele dag...

Kijk daar deed ik het voor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten