dinsdag 21 februari 2012

Voorstellen

Dit wordt mijn eerste blog.
Ik ben Esther, 39 jaar, getrouwd met John en samen hebben we 4 kinderen. Lucca is 16, Alessia is 15, Micca* is ons engeltje en Yanoa is bijna 8.
Ik ben graag creatief bezig en hoop dan ook dat ik hier regelmatig wat dingen kan laten zien.
Verder heb ik het lezen weer helemaal ontdekt, alleen vind ik het moeilijk om me te concentreren als de kinderen thuis zijn. Over boek doe ik dus eigenlijk veels te lang.
Ook surf ik regelmatig over internet. Ik twitter, doe aan facebook en hyves.

Dat was het voor nu even. Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

  1. Dankjewel Manon.
    Nu nog even verder puzzelen hoe alles werkt. Was zo blij dat mijn eerste berichtje goed ging...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther

    Moeder van vier kinderen! Leuk ben ook moeder van vier. Ben ontzettend benieuwd naar wat je de komende tijd gaat posten. Als je trouwens een vraagje hebt over het gebruik van blogger, mag je mij gerust vragen.
    Lieve groet, Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Talitha,

      Probeer al de hele dag een nieuwe blog te plaatsen, maar dat lukt me maar steeds niet... DUS HELP!!!!

      Groetjes, Esther

      Verwijderen
    2. oei ik lees nu pas je reactie..en het is je al gelukt, je bedoelt toch een nieuw bericht?? Heb je nieuwe bericht gelezen, toch ontzettend leuk!
      groetjes Talitha

      Verwijderen
  3. Ja, het is gelukt, dankzij Mamanon!

    Dankjewel Talitha!

    BeantwoordenVerwijderen