zaterdag 14 april 2012

Eerste Communie

Afgelopen week geen tijd gehad om creatief bezig te zijn.
De voorbereidingen voor de Eerste Communie van onze jongste nam best veel tijd in beslag. Daarnaast had ik weer de nodige ontstekingen, zo ongeveer over mijn hele lijf... Pfff... wat word je daar toch moe van.

Maar gelukkig zijn ze nu redelijk rustig, dus heb ik vandaag tijd om mijn huisje aan kant te krijgen.
Gelukkig krijg ik hulp. De oudste helpt goed mee en mijn man is de folderwijken van mijn dochter aan het doen. Onze dochter is afgelopen vrijdag nog naar de huisarts geweest want die verdenken we van Pfeiffer...

Maar goed... Alle kleding is al gewassen en gestreken. Schoenen gepoetst zover dat nodig was. Slingers hangen. Eten is besteld, want geen zin om voor 14 man te staan koken.

Alleen nog wat poetsen en dan ben ik klaar.

Maar dan weten jullie waarom ik even niet geblogd had!

TOT BLOGS!


4 opmerkingen:

  1. Ach ja, het is weer bijna communie-tijd! Daar merk je hier in het midden van het land altijd vrij weinig van... Veel plezier! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier wordt het ook niet zo groot gevierd hoor. Tenminste niet op de school van onze zoon. Maar een dorp hier verder op... pff... Koetsen, bruidsjurken, limocines. Niet normaal... Maar goed iedereen viert het zoals hij wil/kan.
      Gaan er in ieder geval een leuke dag van maken!

      Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Gaan we zeker doen, Zilly. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mamanon, zoals ik hierboven al schreef, een dorp verderop wordt het inderdaad GROOTS gevierd. Wij houden het lekker klein hoor.

    Gaan er zeker van genieten! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen