donderdag 17 mei 2012

Zo balen....

Eigenlijk zeurt mijn dochter al een hele tijd om colbertjasjes. Nu had ik er vorig jaar 1 gemaakt van zwart linnen, maar ze wilde er nog meer. Nu is dat niet mijn lievelingsmodel om te maken, dus stelde ik het steeds uit.

De stof hadden we al uitgezocht en het patroon was al geknipt, maar steeds kon ik me er niet toe aanzetten. Had er helemaal geen zin in en dan wordt het dus ook niet.

Nu had ik van de week eigenlijk niet iets liggen wat ik wilde gaan doen en kwam het patroon weer tegen. Ik dacht, laat ik eens gek doen en dat jasje in elkaar zetten.

Bij thuiskomst van mijn dochter riep ik of ze hem even wilde passen. Ze trekt hem aan en roept gelijk dat hij niet goed is. Hij is niet straks genoeg naar haar zin. En dan moeten jullie weten dat ik eigenlijk alleen de voering er nog maar hoef in te zetten...

Leuk... Ben je daar de hele middag aan bezig geweest en krijg je zo'n reaktie. Gevolg... Jasje hangt nu dus on-afgemaakt aan de kastdeur. Helemaal geen zin meer in om hem nog af te maken.
En de hoop dat ik in deze maat ga passen, heb ik niet (maat 38).

Zo, even mijn frustraties kwijt.

TOT BLOGS!

Ps. Hoop eigenlijk dat ze nog bij draaid...

7 opmerkingen:

  1. Laat je dochter hem de volgende keer gewoon zelf proberen te maken. Merkt ze gelijk hoeveel moeite het kost en energie ;)
    Deze eventueel op mp zetten of aan een vriendin geven ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das misschien wel een idee, zelf laten maken. Hoop eigenlijk dat ze nog bijdraait en besluit hem toch te gaan dragen (als hij af is dan he)

      Verwijderen
  2. Ja, vind ik ook, het lijkt allemaal zo evident maar dat is het niet hé, ik hoop ook voor jou dat ze hem gaat dragen want het zou zonde zijn dat hij daar maar een beetje gaat hangen,
    lieve groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hierboven komt van mij, was verkeerd aangelogd :)

      Verwijderen
    2. Ik blijf hopen. Nu is het wel meer een jasje voor de herfst, dus als hij tot dan blijft hangen vind ik het prima. Als ze hem vanaf september dan maar tot de draad toe verslijt...

      Verwijderen
  3. Dat is vervelend! Zo veel werk om niks! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen