woensdag 18 juli 2012

2 in 1 Tas

Met mijn verjaardag kreeg ik een super handige tas van mijn man en kinderen.
Een 2 in 1 tas. De naam zegt het eigenlijk al... Er zit een kleinere tas, in een grotere tas. Voor mij erg handig, want ik vergeet nogal eens een boodschappentas mee te nemen naar de supermarkt of markt.

Leuke stof had ik al liggen, gekocht bij de IKEA. Hij is wel iets anders geworden dan de gekochte tas (had namelijk geen passende rits in huis en geen geduld om te wachten tot volgende week). Dus werd het een knoop, om de binnen te kunnen doen sluiten.

Verder heb ik geen drukkers gebruikt, maar knoopjes om de binnentas vast te maken aan de buitentas.
De buitentas bestaat uit 3 lagen. Deze moet met gemak veel zware boodschappen kunnen dragen, dus dat leek me wel verstandig. Tussen de voering en de buitenkant, heb ik nog linnen gedaan voor de stevigheid... En stevig is hij nu wel.

De binnentas bestaat uit 2 lagen (zelfde stof).
Op zowel de binnen- als buitentas heb ik een vakje gemaakt voor mobiel ofzo. In de binnentas nog een extra vakje met rits voor wat spulletjes die je liever uit het zicht hebt...
Aan de buitentas heb ik nog een lusje gemaakt, waar ik mijn sleutels aan kan hangen, zodat ik niet hoef te graaien in mijn tas. Daar moet overigens nog wel een ring aan gedaan worden, want dit is niet handig.


Hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn. 

En natuurlijk heb ik de mooie tashanger die ik gekregen heb van Thalita van Lief en Mooi aan mijn tas gehangen.

TOT BLOGS!

7 opmerkingen:

  1. Oh, mooie tas. En ik ben helemaal weg van die stof. Ikea zit hier op een uur rijden vandaan. Dat is dus net iets te ver. Maar ja, we willen nnatuurlijk ook niet, wij als creatievelingen, met hetzelfde gaan lopen. Maar toch,,, mooie tas.

    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anja! Ben er ook erg blij mee. De IKEA zit hier een half uurtje vandaan, das nog wel te doen. Ga er zo'n 5x per jaar naartoe en maak in de tussentijd altijd een lijstje wat ik wil hebben... En stof kijk ik eigenlijk altijd, want daar hebben ze zulke leuke!

      Verwijderen
  2. Mooi gemaakt en het ziet er erg praktisch uit. Zelf maak ik ook tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tas is geweldig mooi! Hiermee zou ik ook wel graag gaan shoppen. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOI! Wou dat ik dat ooit kon...De hanger staat er leuk bij, lief dat je dit vermeldt!
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Talitha. Ik ben er ook zo blij mee! Nogmaals heel erg bedankt!

      Verwijderen