zaterdag 23 februari 2013

Stil aan het Blogfront

De laatste tijd is het hier erg stil aan het blogfront. Nu ben ik toch al niet zo'n vervente blogger, maar komende tijd zal het misschien nog stiller worden.

3 Weken geleden is mijn oma namelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ze een aantal keren gevallen was en weigerde te eten en te drinken. Ze moest even aansterken.
Omdat de artsen dachten dat ze een misschien TIA had gehad, kreeg ze een MRI-scan.
Na deze werden alle kinderen gebeld omdat er verontrustend nieuws was.

Wat bleek... Mijn oma (bijna 85) heeft een jonge tumor aan de linkerkant van haar hoofd, ter grootte van een kwart hersenhelft en is snel groeiend.
Mijn oma is nu terminaal (wat klinkt dat eigenlijk hard) en heeft hooguit nog 3 maanden te leven. Ze gaat erg snel achteruit. Vorige week herkende ze me nog, maar afgelopen dinsdag was ik al een vreemde voor haar.

Ik probeer zo vaak mogelijk langs te gaan. Ze heeft 24-uurs verzorging en mijn moeder en haar 2 broers komen elke dag wel even langs bij haar. Ik probeer mijn moeder ook een beetje te ondersteunen, want het vergt veel energie van de familie.

Mijn hoofd staat nu niet echt naar creatief bezig zijn.

TOT BLOGS...

6 opmerkingen:

  1. O jeetje wat ontzettend vervelend! Heel veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar zeg! Veel sterkte in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je even op mijn blog bent langsgekomen. Ik wens je veel sterkte met je oma de komende tijd. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen