donderdag 16 augustus 2012

Pay it Forward

Deze week was ik op tijd om mee te doen met de Pay It Forward bij Mim!
Nu mag ik jullie dus uitnodigen om mee te doen aan mijn Pay It Forward.


Het werkt als volgend.
Je ontvangt een zelfgemaakt presentje van mij en geeft op jouw beurt weer 5 zelfgemaakte presentjes aan die personen die bij jouw reageren op de oproep. Je hebt de tijd tot 31 december 2012, dus nog voldoende tijd om iets leuks te bedenken.

De eerste 5 personen die willen meedoen, moeten even reageren op deze blog. Als je bij de eerste 5 zit, mag je me een mail sturen (luclessia@home.nl)
Om het voor mij iets makkelijker te maken iets leuks te maken voor je, zou ik het leuk vinden als je er iets over jezelf verteld. Waar hou je van? Wat vind je leuk?

TOT BLOGS!

1 opmerking:

  1. Ik zou heel graag mee willen doen maar ik heb al bij Miekemoeche mee gedaan.
    Wel kan ik je vertellen dat je bij mij de vijfde bent, als je nog even bij mijn bericht kijkt kun je zien dat er twee afhaken, dat betekent dat jij nu vijfde bent.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen