dinsdag 16 oktober 2012

High Tea kadootje

Vandaag had mijn dochter afgesproken met wat vriendinnen om met z'n allen een High Tea te houden.
Om de kosten een beetje te drukken hebben ze afgesproken dat iedereen iets meeneemt. Zo waren er die sandwiches gemaakt hadden. Worstenbroodjes bij hadden. Krakelingen enz enz...
Mijn dochter had verschillenden soorten thee meegenomen en chocolade. Maar ik vond dat er iets miste.
Ik besloot om voor alle meiden een Tea Time mok te maken, met naam.


Kreeg na de High Tea van alle meiden en moeders complimenten. Ze vonden het ontzettend leuk en nog leuker.... Ik krijg een opdracht... Hoe en wat weet ik nog niet, maar wordt vervolgd!

Ondertussen weet ik mijn opdracht. Ik mag 3 mokken maken, 1 voor een zusje van de meiden en 1 voor een (o)pa die 75 wordt en voor de allerliefst (o)ma.
Daarnaast mag ik ook nog een windlicht doen voor een 50-jarig bruidspaar... Spannend... Moet alleen nog een prijs berekenen, maar geen idee... Hoe doen jullie dat?

TOT BLOGS!!!

1 opmerking: